Pagina's

vrijdag 20 december 2013

Post!

En ja, deze week was het zover...post!
Mijn kersthangertjes vonden hun plekje en kreeg er 4 andere in ruil.
En het was de moeite:
- een mooi kerstmannetje uit stof van juffrouw mier
- een houten hangertje van Lien
- een gehaakte kerstboom van Lisa
- en een vierde pakje van Maaike dat de reis spijtiggenoeg niet overleefde… (Ook 1 van mijn kleisterretjes kwam blijkbaar niet heelhuids aan…)


De hangertjes kregen meteen een plekje in de boom of elders.
Van mijn hangertjes zijn er al drie terecht. Benieuwd waar de vierde zich bevindt.
En zo is de kerstsfeer in mijn huisje al helemaal aanwezig...meer hierover in de volgende post.


1 opmerking:

  1. Wat leuk om mijn Kerstmanneteje bij jou terug te zien, hij heeft een mooi plekje gekregen onder de ster

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen