Pagina's

maandag 29 december 2014

kaartjes, kaartjes, kaartjes...(Secret Santa en meer)

En ja, het eerste Secret Santa kaartje is aangekomen. Dit leuke knopenkaartje kreeg ik van Cupcake Ilse.



Het hangt ondertussen al bij aan de kaartjesslinger. Ook haar wens ik zeker en vast een zalig ALLES en een gelukkig ALTIJD!

Ook al mijn kerst/nieuwjaarskaartjes zijn ondertussen al even de deur uit. Ik heb dit jaar lang gezocht voor ik een echt idee had. Het gevonden concept is wederom een aangepaste Pinterest-vondst.
Het wit-rode huishoudtouw geeft het meer een ouderwets tintje...





2 opmerkingen:

  1. Het is een superkaartje! Dank ook voor de opstrijklabels, ik vind ze super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tekstje ook op je kaartje!

    grtjs,
    meisje van nummer44.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen